Vad har jag gjort idag?

jag vaknade tidigt idag för hade konfirmation idag, vi hade en vikarie idag så vi fick sluta efter mässan. Så jag va hemma runt halv 1. När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket. Men iaf jag tränade lite, jag försöker få finaste kroppen till sommaren. Jag vägde mig idag och jag gick ner 1 kg omg eeee såååå glaaad och sen en dålig nyhet, jag vägde mig nyss och gick upp ett kilo igen hahaha aso åhnej :( men ska iallafall fortsätta att träna, jag ska inte ge upp! Just nu tränar jag mest min mage, när jag är lite nöjd med den så ska jag träna lår, hihi och det sista jag ska göra är att träna upp min kondition,för det suger verkligen hahahaha aso att bara gå upp för trappan i skolan är ett helvete för mig, inte bra alls! Men ojsan nu kom jag bort från ämnet helt haha.
 
Efter att jag träna  käkade jag pommes , va såå goooott!haha smart att äta pommes när man precis har tränat haha... Sen så va jag ensam hemma en liten stund så jag kollade på en film och jag kollade på vanilla sky (klicka på länken för att se filmen gratis och online,med svensk text) Den va jätte komplicerad men på slutet så fattade man allt haha men kolla på den, sjuk bra e den! Sen så va det dags för mat så vi käkade pappa o syrran lagade mat.
 
Och ja nu så ligger jag bara i sängen och lyssnar på musik. Ska gå och duscha och måla naglarna ska fräsha (stavning) upp mig lite hihi efter det ska vi mysa allihop framför tv och äta chips med dill dip :) Imorgon är det skola asso orkar verkligen inte mer! Men ja det här är min framtid Och ni alla där ute som sitter och tycker att skolan suger , eh ja det kanske inte är det bästa som finns, men ni kommer ångra er stort om ni inte pluggar nu! Jag fatta inte heller det förut men nu så förstår jag hur stort det är och svårt!
 
Men aja imorn så börjar oxå min karate haha lite efterblivet men aaa det blir jobbigt, för tränar tre gånger i veckan + plugget , man får liksom ingen fritid och det är sjukt jobbigt men jag har kommit så långt i karate så det är onödigt att sluta... Ajuste jag glömmde att jag ska in till stan imorgon , måste skaffa prao, jag var där i lördags men de bara kom tbx på måndag så jag baa åhh okej köör bara haha. Men jag vet iallafall att jag ska praoa i en cafeteria, vill liksom göra nåt som är praktiskt och det är cafeteria för att man har alltid nåt att göra där och det kan bli lätt att skaffa sommar jobb där :) Okej men har skrivit ganska mycket nu och ni orkar säkert inte läsa så hejdå vi hörs sen. PUSS!
 
hihihi tjockis jag e :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]