skolaaaaa

förlåt,förlåt det var typ tusen år sen jag bloggade! Jag hade ingen tid och så har skolan börjat och då orkar man inte göra så mycket när man kommer hem, jag hoppas att ni förstår! Ja men iallafall jag ska inte skriva vad som hände för typ två veckor sen för det är nog inte så intressant och jag orkar inte skriva hahaha. Men nu e jag i skolan det här är min sista lektion, sååå sköönt! Jag har inget speciellt att göra efter skolan ska nog bara vara hemma och plugga lite. Har så ont i magen att jag inte vet vad jag ska göra åt det, ingenting hjälper ju! Aja imorgon är det äntligen fredag! haha men jag bloggar mera sen! PUSS!
 
 
 
 
 
 
 
 


Ewelina N. Edberg

sv; du har race marine inte boomerang?
köpte en brun :)

Svar: jag fick en bomerang förra veckan :)
Nicole stachowska

2013-01-27 | 19:46:55 | http://ewelinaedbergs.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]