saker jag stör mig på..

 folk som trycker ner folk för att de tror att de kommer få status för det, så patetiskt!
 De som har mössor över öronen , alltså så att öronen syns. Det är så fult, det ser ut som små troll..
Personer som inte har någon humör alls och kan inte ta skämt utan blir arga direkt!
 Orre sidor o "Sveriges snygga" o såna sidor, asso snälla har ni inget annat för er än va sitta på nätet                         och trakasera folk?! 
 Killar som tror att alla älskar honom.. haha bara töntigt! 
 Snorungar som bedömer åldern på längden, aso wtf!?
 Sverige och rasism grejen, de tror att om de tar bort pepparkaks gubbar i luciatåget och snögubbar, så minskar de rasismen, haha helt fel det blir ju bara tvärtom!
 När man glömmer  vad man ska skriva! haha det händer mig hela tiden som t.ex nu!
När det står att en person skriver o skriver och sen blir det stopp och sen skriver igen och skickar aldrig det! haha blir galen på det!
 När man gillar en låt som går på radio eller har hört den någonstans men vet inte vad den heter när man vill ladda ner den!
 Tjejer som tror att de är perfekta och snackar bara om sig själva och inte bryr sig om andra, åh döö!
Tjejer som puttar ut rumpan när de gör bilder för att på uppmärksamhet,blää!
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]