min outfit för nyår och facelook + nagellook haha

tillslut kom jag på vad jag skulle ha på mig haha, så här såg jag ut.






Jag gjorde inte så speciellt mycket igår. Vi hade ju gäster hemma så vi åt middag, lyssna på musik o lite dans.. o klockan 00:00 slog det till med champange och fyverkerier! haha brände min tumme :( men det var inget farligt. Efter ett tag så hörde jag brandbil då sprang jag dit o det bran i en stuga typ i parken aa det va säkert nån som sprängde raketer där, hur smart är det? det blev ju liksom en brand.Men brandmännen fixa det :) och samtidigt när jag kollade på så var det några idioter som tände en raket mellan bilarna och raketen åkte inte upp till himmelen utan den explodera mot mig och till några till som va breve mig, haha blev skit rädd!

Va skönt att det är 2013 nu, hoppas det blir ett mycket bättre år än 2012 , mindre skit snack och problem, men det är bara det jag hoppas på!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]