saker jag irriterar mig på / gillar inte

  1. tjejer som inte har någon rumpa och har leggins på sig! snälla sluta! det ser ut som att ni har bajsat på er!
  2. alla som röker o tycker de e coola men ändå så vill de nt att alla ska veta att de röker, aso wtf?! släng er!
  3. Personer som misstolkar ALLTING det e skit jobbigt!
  4. Jag hatar svamp så himmla äckligt!
  5. Jag blir så irriterad på folk som snackar skit bakom någons rygg som de inte äns känner!
  6. Perosner som tror att de är perfekta o andra e ba skit, herregud kolla på er bara..
  7. Jag hatar när jag snackar med nån som har dåligt andedräckt man har ingen lust att lyssna på personen!
  8. Jag hatar när jag kollar på film och så finns det nån som avslöjar vad som ska hända -.-
  9. Jag hatar lakris,blää!
  10. Killar som utnyttjar tjejer o efter får luft, åh det finns inga ord för det där!
  11. Tjejer som har för mycket smink, såå fuult!
  12. Jag blir irriterad på mig själv när jag inte vet vad jag ska skriva! hahaha





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]