omg får flipp!

 
herregud får flipp på min data, det finns bokstäver som inte funkar på tagentbordet, skit jobbigt sitter och kopierar bokstäver från andra texter , sjukt jobbigt att blogga såhär! Så ska inte skriva så mkt!

Så e hemma nu och åt nyss, åt så mkt att jag nt pallar gå haha. Men jag handla inte så mkt idag köpte lite stickat och så köpte vi halloween dekorationer samt en pumpa som vi ska fixa. Jag ska ju ha en halloween party imorn , inget speciellt , det är bara Michelle som kommer och 3 andra tjejer kanske, så det blir mest mys, vi kommer kolla på skräckfilmer och såklart klä ut oss o gå runt o göra "bus eller godis?" Haha man kan tjäna pengar på det , men då är min dag iaf planerad imorgon! Men nu ska jag fixa lite saker och åka hem till mamma för att hämta lite saker, men vi hörs! PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]