lång dag idag

hahaha driv bild på mig men jaja..
 
       
 
äntligen hemma! Slutade skolan 5 idag, för stannade på läxläsning va tvungen o göra lite saker + så hade jag kvarsittning haha, efter när alla skulle hem (de va många som stannade på kvarsittningen haha) då va några killar kvar och spelade fotboll så vi körde med de lite, vi körde volley fast fotboll style haha alltså jag blev erslad (stavning) många gånger...! Klockan blev halv sex , dags att gå hem, alla gick mot consum, standard haha. Aja men sen så vanligt så åkte alla hem, tåget åkte mot Högdalen alltså så onödigt när det är bara en station till rågsved -.- aja kom hem vid 6 , blev lite hypad så börja dansa haha han plugga lite men åt ingeting! Det var dags med träning, tyckte att de va jobbigt på träningen blev manglad haha :( men tiden gick fort o nu e jag hemma, ska plugga lite till och sen så ska jag ta en skön dusch! imorn ska jag nog hem direkt, orkar verkligen inte nånting efter skolan, men det kanske blir stan, jaja vi får se imorn. PUSS!
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]