höst mode 2012

vad jag tycker är fint i höst är att måla naglarna i vinröd färg :) och ha lockar på slutet av håret, med en stor halsduk , med någon stickad tröja. + skinnjacka eller väst, eller nån snygg jacka med päls. Underdelen spelar inte så stor roll. Men det regnar så mycket så det skulle vara fint med ett par svarta stövlar som är upp till knäna. Helst ska man nt vara helt svart klädd. Ha lite av varje, så mår man också bättre. Och sminka sig lite höstigt, man blir också så blek så vrf nt använda lite puder på kinderna? sitter fint ;) Höstens färger i år är nog plomon, senapgul, grönt och     orange. Detaljer = pastellpalleter, ja ni fattar vad jag menar va? Helst så ska man ha sin egen stil, inte kolla på andra! 
 
 
 jag älskar att kolla på skräckfilmer på hösten,då det är mörkt ute och skönt under en tjock filt! Doftande ljus till det blir super! Vad gillar ni att göra under hösten? Vad tycker ni att ha på er? 


Zuwskiii

Jag gillar din stil :) Tycker faktiskt också om att ha på mig sådana kläder under hösten. Men när man ska titta på skräckfilmer, är det skönare när det ösregnar!

Svar: Tack :) ja, visst är det mysigt :)
Nicole stachowska

2012-10-22 | 00:10:03 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]