home sweet home



  

har alla ställt tillnax klockan 1 timme till vinterid? Idag vaknade jag runt halv 9 sen så fixa jag mig och åkte till medborgaplatsen eller jag fick skjuts av pappa. Klockan 10 började konfirmationen som vanligt. Vi gjorde lite lekar som vanligt för att lära känna oss bättre o så skrev vi ett brev till biskopen , efter så va det mässa , efter de,så käkade vi o så hade vi en timme kvar av undervisningen, allt var som vanligt. Pappa hämtade mig därifrån halv 2 och så åkte vi till Globen för att köpa jacka och jag köpte den där jackan som jag la upp innan inte fjällen , den andra. Sen så köpte jag också nya handskar. Ja men nu så åt vi alla tillsammans och jag har ingen aning vad vi ska göra nu , men det blir mycket bloggande... PUSS!
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]