dag 2 - MIN FÖRSTA KÄRLEK

Jag ska inte säga vem det är, men jag kan säga hur det kändes och det är säkert många som kände precis samma sak. När man har hittat den rätte så blir man advunsjuk på allt han gör med andra tjejer fast att man vet att de är bara vänner. Man blir glad av att få ett sms av honom! Man blir arg/sur på vem som helst, men när man är med personen då är känslan bäst! Jag tycker det känns så mest för första gången men så klart känns det också andra gången och tredje gången också men det är ändå något speciellt den första gången. Efter ett tag blir man inte lika sur och arg på allting , man lär sig och börjar förstå. Känslorna som man har är obeskrivliga och man har aldrig mått bättre men när det dock tar slut så mår man sämst, man vill ta livet av sig och inte vill leva längre, man gråter i dagar, man blir förkrossad, men tjejer är starka och repar upp sig efter ett tag och börjar om från början! GIRLPOWER! men såret i hjärtat finns kvar..livet ut! Varför ska kärleken göra så ont?





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]