dag 1 - OM MIG

De som har läst min blogg från hela början de vet ganska mycket om mig, men ska ändå säga lite om mig i punktform för de nya läsarna :)
 
  • Jag heter Nicole
  • Jag är 14 år
  • Jag fyller år den 13 september (1998)
  • Jag bor i Stockholm
  • Jag är halv polsk och halv grek
  • Jag har blåa ögon o putte lite gröna.
  • Min favorit färg är lilla
  • Jag är en beliber
  • Jag är 1.60 lång
  • Jag har en lila syster
  • Jag har aldrig färgat håret (brunett)
  • Jag har en hund och två katter , har haft massa med andra djur.
  • Jag röker INTE!
  • Jag älskar att shoppa
  • Jag vill bli artitekt när jag blir stor
  • Jag är dålig på matte men är bra på kemi o biologi
  • Min favorit serie är vampire diaries, brukar nt kolla på andra.
  • Jag är oftast glad och omtänksam.
  • Jag älskar att kolla på skräckfilmer.
  • Min favoritmat e sushi och polskmat
  • Jag har haft 7 pojkvänner (onödigt information)
  • Jag är singel
  • Jag älskar sommar.
  • Jag tränar karate men älskar att dansa
  • Jag har haft navelpercing...
Är det något ni undrar om mig och ni vill veta, så är det bara att kommentera! Jag vet inte vad jag ska skriva mer! Här kommer en bild på mig:
 

 
 
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]