vad händer i kändisvärlden?

Rapparen Lil Wayne ser fram emot att utöka sin familj ytterligare! Även om han är en cool rocklik rappare tillika sexsymbol så har han alltid varit familjeorienterad och han avslöjade nyligen för MTV att han längtar efter att gifta sig: "Jag kommer att vara lyckligt gift" berättade han. Han skojade också till det: "Jag kommer förmodligen springa nedför altargången och jag kommer säkert att glida in i präsen som om det var min homie."

Ha! Vi kan knappt vänta tills vi får se dig springa nedför altargången Weezy! Vad tror ni? Kan ni se Lil Wayne som en äkta make? (MTV)
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]