äntligen fredag :)

when your ex says "you'll never find anyone like me" reply with "that's the point"

är det bara jag som tycker att den här veckan har gått skit långsamt? Men ändå så är det äntligen fredag! Det va skit äcklig mat i skolan, det va tonfisk med nånting haha så gick hungrig hela dagen. Ska packa mig till pappa, ska vara hos honom den här helgen. Imorn ska jag på gymnasie mässan , nån annan som ska gå? Men aja om 2 timmar ska jag tagga på träning,haha seriöst jag orkar verkligen inte, men måste träna för att hålla mig i form :) Sen en viktig sak, jag har ingen aning om vad jag ska blogga om! HJÄÄÄÄLP MIG! säg vad ni är intresserade av. aja PUSS!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]