åhnej orkar inte!

Har haft träningsvärk hela dagen från igår, för jag hade ju träningsläger hela dagen, kan knappt göra någonting. Men jag har flätat mitt hår typ nyss, ska ha lockigt/vågit till imorgon :) Aja ska bestämma vad jag ska ha på mig till imorn och noppa ögonbrynen lite. Sen så ska jag kolla på en film o ska sova tidigt idag, för det är ju skola imorgon och måste vara pigg :) Men på morgonen ska alla mötas i medborgarplatsen för vi ska på Moské besök, vi håller ju på med Islam på religionen o vi ska ha prov på det, så de blir nog bra för oss, men det blir säkert kul o vi tjejer måste ta på oss typ kläningar elr aa nåt för att täcka oss haha. Efter ska vi tillbax till skolan och fortsätta den långtråkiga skoldagen. Efter skolan ska jag nog inte göra så mycket, men på kvällen har jag träning(standard). Under veckan ska jag också sälja saker från bloppisen, men det är mycket kvar så kööööööp! Nu finns det inte så mycket mer att säga sålänge, så GOD NATT!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]