test - hur bra passar ni ihop?

1. Du fyller år och din pojkvän överraskar
dig med en present. Blir du nöjd med den?

A. Ja, han vet alltid vad jag vill ha.
B. Nej, det var inte riktigt vad jag hade
tänkt mig,men det är ju tanken som räknas.
C. Jag fick ingen present,tyvärr.
2. Vad är det finaste han har sagt till dig?

A. " Du är den bästa jag vet "
B. " Du är snygg"
C. " Jag älskar dig"
3. Hur känner du dig i hans närhet?

A. Nervös
B. Glad
C. Trygg
4. Om du tittar fem år framåt, hur tror
du att ert förhållande ser ut då?

A. Vi kanske har flyttat ihop.
B. Vi planerar att gifta oss.
C. Det vore förvånande om vi höll ihop
så länge, vi är ju så unga.
5. Vad tycker du om hans familj?

A. Jag har börjat kalla hans mamma för "mamma"
och brukar fika med hans syster.
B. Att de är ganska risiga hela bunten.
C. Jag gillar de.
6. Vilken är hans jobbigaste ovana?

A. Att han aldrig ringer mig.
B. Att han snarkar.
C. Att jag då och då hittar smutsiga
kalsonger under hans säng som luktar illa.
7. Hur långt skulle du kunna gå för att
få fortsätta vara tillsammans med honom?

A. Jag skulle kunna säga emot mina
kompisar som inte gillar honom.
B. Jag skulle kunna flytta med honom till en annan stad.
C. Jag skulle tänka mig att inte hångla med
någon annan.
8. När ni ses brukar ni...

A. ...mysa, pussar och kramas. Hela tiden.
B. ...hitta på olika aktiviteter.
C. ... se på film.
Räkna ihop dina poäng!



8-12 poäng

Ni har en ROMANS

Killen du träffar just nu ger dig fjärliar i magen och ni har väldigt kul ihop. Dessvärre ser romansen inte ut att inte hålla speciellt länge. När rosaskimret försvinner kommer vardagen, och saker som att glömma bort varandras födelsedagar gör att det finns en risk att ni kommer glida isär. Fundera på vad du vill få ut av det här. Om du bara är intresserad av att ha kul har du hamnat med rätt person. Är du däremot ute efter någonting mer seriöst är det nog dags att gå vidare. Annars kommer du bara att bli sårad och besviken.

13-18 poäng

Ni har en FÖRÄLSKELSE

Du har hittat en kille som du helt plötsligt inte kan sluta tänka på. Han är inte som alla andra och det finns inget bättre än att mysa och pussas med honom. Det finns många olikheter mellan er och du har bland annat inte kommit in helt i hans familj än. Ni har en del kvar för att bygga upp en perfekt relation och få er förälskelse att gå över till kärlek. Bara för att framtiden just nu ser lite osäker ut betyder det inte att det behöver bli dåligt. Hur det utvecklar sig beror på hur bra ni pratar med varandra.

19- 24 poäng

Ni har ÄKTA KÄRLEK

Grattis! Du har lyckats dra binstlotten i kärlekslotteriet och killen du träffar är utan tvekan rätt för dig. Du känner dig trygg hos honom och själsfrände är ett ord du ofta använder i samma mening som hans namn. Se däremot upp med att ta er kärlek för given. Även om ni är perfekta för varandra har ni fortfarande olika viljor och bråk kan uppstå. Lyssna på din partner, det är viktigt att ni båda kompromissar och respekterar varandra för att kärleken även i framtiden ska vara lika stark som nu.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]