om igår :)

Igår i skolan va det helt chill, vi kollade på Romeo & Juliet , aso jag fatta ingenting! De har världens konstigaste engelska o de va ingen text :S ska ladda ner den med svensk text så att jag fattar nåt o vet vad jag ska skriva på recensionen. Och jag blev klar med min väst igår i syslöjden! Den blev fin iaf inte så jag hade tänkt mig o va nära att ge upp på den, för det blev hela tiden knas med symaskinen o så! Men nu är jag entligen klar! Bilder på den kommer senarem, jag årka inte bära hem den haha. Michelle tagga efter lunch till tandläkaren och sen så väntade hon på mig på plattan o så tagga vi till den stora Åhléns och gjorde bilder med justin dockan för att vara med i tävlingen :) åhh parfymen luktar så gott o vi fick pröva body lotion, ska ha den skiterii! Och den glittrar! haha men efter vi tog några bilder så tagga vi till donken o käka lite där , tjockisar! Sen gick vi runt i gallerian lite grann! Sen så börja det spö regna så vi palla inte vara där längre så vi taggade hem. Ajuste visste ni att Michelle hade köpt someday till mig? Omg så snäll hon e,tack ! Nu så ska jag duscha o käka o hitta nåt jag ska ha på mig idag! Idag har vi ledigt för det är Operation Dagsverke , vi ska praojobba en dag för att samla in pengar för behövande barn o ungdomar i centralafrika. Men jag hitta inget prao till idag så jag ska göra det imorn, gissa vad jag ska jobba med? Men idag så är det också högstadiefest i skolan o alla är välkommna alltså inte bara alla högstadieelever i min skola, utan ALLA är välkommna! Om ni är intresserade av att komma. Så ligger skolan i sockenplan, när man går ut från t banan så ser man en thai resturang typ haha sen så ska man över gatan och gå en väg vid ett sånt stort träd och över gatan igen, med ljus. Sen så finns affären gatou där, och då svänger du in där på vänster sida o så ser du en putten liten backe upp mot vår skola, och där e vi! Inträde kostar 30 kr och saker kommer säljas där också! Den är klockan 18.00 till 22.00-23.00.. så om ni vill så är det bara att komma och ta med er hur många som möjligt :) Aa men nu så måste jag faktiskt fixa mig o ut med huden o allt man borde göra + tvätta mitt skrivbord,ta bort damm! Här kommer lite bilder med justin dockan från igår :D PUSS!




Va helt slut på bilderna! o mitt hår , herregud!
Btw! GLÖM INTE BLOPPISEN!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]