om idag

De e måndag idag alltså första dagen på veckan , alltid jobbigt då i skolan man e så jävla trött! Men men vi hade vanliga lektioner o så sen på lunch rasten så tagga vi till en cirkus breve vår skola, de va ba jag , fiona och michelle, haha vi satt o matade kameler o kolla på hästar. Svär de där djuren e inte alls sociala, jag kmr o ska klappa en liten ponny o sen kollar den och sen vänder på sig, ouff that bitch! haha sen fanns de också sånadär lamm typ som spottar o de va låg o sola , helt döda sen fanns de tre kameler en la sig o sen typ ramla o såg helt död ut haha o de andra två satt o käka så jag tog höet o skulle mata den , den lukta sen gick ner o tog maten ner ifrån , de där tål jag inte hahaha sen så mökar den o den andra ba pissar precis framför oss! haha helt allvarligt helt osociala , de borde vara lite roligare de jobbar liksom på cirkus daa! aja haha vi hade de lite kul. Sen fortsatte den tråkiga dagen. Snart ska jag på träning, wää orkar nt vill vara hemma o ta de lungt.. lite bilder!
en stoor blööt puss från kamelen! SMMMASH!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]