LMFAO!!

har inte bloggat på ett tag, för min data fuckar! :/ så bloppisen har nt heller blivit av men det kommer! jag lovar!


Fortfarande bilder från valborg o när vi va o grilla...
Det var så jävla kul i grönan igår och LMFAO va galet grymma! Jag spela in lite men de blev nt så bra så sket i det och hade de kul där o dansa! Jag möte upp Vincent och Wktoria i Slussen o sen så gick vi till grönan o de va värsta ledet till båten så jag ba kom vi går ist haha de blev knas vi kom fram t nån "ö" o ingen snackade svenska där hahahaha vi gick runt där sen vi ba fuck grönan e på andra sidan så vi ba skit i det vi måste hitta nån buss som tar oss dit! Så vi gjorde det till slut. När vi kom fram t grönans ingång så möte vi upp Danielle och Jadranka. Gissa hur fkng långt ledet var?!?! Det var ända bort till skansen! så vi tog och trängde in oss ganska långt fram o så träffa jag Ceren i ledet haha aso alla vi blev mossade! De fanns ingen luft! Vi stod där i en timme sen till slut när vi entligen kom fram och betala o allt skit fick man in luft! haha sen så tagga vi o de va nt långt led till Insene så vi åkte den men Wiktoria hade inget åkband så hon skulle vänta på oss, men när vi kom ner så fanns hon inte där! Aso knas o jag ringde henne men de gick nt för de fanns typ ingen signal där! Oherre vi letade överallt! Sen så börja konserten o vi trängde oss in o vi kom ganska långt fram o vi dansa o allt sen kom de en kille o vi dansa o så sen så kom Hassan o jag kännde nt igen honom först haha knas o sen så dansa vi också o lalala men efter så träffa vi Trudy vi skulle vara med henne men vi hitta nt henne heller! Knasss! Sen vid 11 så tagga vi hem , mamma kom o hämtade mig o Wiktoria , de va värsta trafiken aso allt stod stilla vi stod med bilen o kanske vänta där i en timme sen så skjusa mamma hem wiktoria o vi kom hem vid halv 1... jag däcka snabbt efter att jag hade duschat mina ben va helt döda! Aja jag orkar inte skriva exakt vad vi gjorde där o så men vi hade det galet kul! De som nt va där missa fett mkt! Men aja idag ska jag åka till pappa men vi ska typ också käka sushi o åka t kaknästornet med några från polen som har kommit hit! Jag tog inga bilder heller från igår :( de gick ba inte, men baxa en bild från nån annan hihihi PUSS!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]