Hemma :)

skit ful bild! mobba nt!
Nu e jag hemma o ska blogga lite om igår o idag. Igår möte jag upp wirre i gullmarsplan sen så tagga vi en snabbis till plattan vet nt själv vad vi gjorde där igentligen,ba onödigt sen så åkte vi tbx till gullmarsplan o så missa vi bussen mot brandbergen sen så skulle vi ta en annan buss som e snabbare men vi missa den också haha aa o då gick vi ner till pressbyrå o köpte tuggummi och så missa vi en till buss hahaha aja sen så kom nästa buss om 10 min o då chilla vi o vänta på den sen så sprang vi till bussen sen när vi kom fram så märkte wirre att hennes busskort va borta tsm med hennes skal så vi tagga ner o leta efter det men skallet va bara kvar o busskortet was gone!! vi fråga runt folk o vakter men nää ingen hade hitta de elr nåt så när nästa buss kom så berätta vi allt o han lät oss åka haha fett snäll gubbe! :) Wirres mamma hade flipp på oss båda + att hon hade köpt den dagen innan, knas! Aja sen så gick vi t majbrasan där o hängde med några, aso de va inga snyggingar där, aso stället va helt dött ba snorungar nästan! Men vi gjorde knas med vår humor hahaha sen vid 11 tagga vi hem och vi käkade och böt om till pyjamas, vi snackade lite o sen så kolla vi på skräck film hahaha vi va skit rädda, ingen ville röra spegeln eller nåt hahah aso de va knas, sen så kollade vi på american pie o jag snacka också med Enrique i lur o vi skulle dygna men vi somna vid 3 haha fail!

Wirres mamma väckte oss o vi åt frukost o sen så klädde vi på oss skit snabbt för vi skulle åka till en strand typ o vi grilla där , matade ankor o svanar haha o åkte båt, vi hade fett roligt! Sen kom min mamma o vi grilla ännu mer! HAHA aja sen så va vi där hela dagen o vid 6 åkte jag hem o nu har vi gäster hemma men jag ska plugga lite till imorn, hade glömt helt att jag hade prov! Sen så ska jag duscha o föröska sova, har jätte svårt att somna! Jag hade inte heller tid att blogga innan för min data e helt fuckt upp! :S men tog mammas data o min data har vaknat precis , oherre! Aja ska ta o blogga lite mer efter att jag har duschat + så kommer det ett inlägg med massor med bilder från idag, många bilder aso! Så håll ögonen öppna! PUSS!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]