grillat i ågesta

Mamma väckte mig o vi packa oss o så åkte vi till ågesta o sola, doppa fötterna o grilla med några vi känner! Mamma blev glad när jag gratta henne på morgonen med blommor och ett brev :) Jag har solat mycket idag men jag tror inte att det har blivit någon skillnad haha men mamma blev helt röd! Förresten så var det här första doppet i år , men vatten va skit kallt men sen efter en stund blev det skönt. Aja nu så måste jag städa lite på skrivbordet o sen så ska jag baka kladdkaka,mums! Imorn e de skola :( helgen gick skit snabbt ju.. får se vad jag ska göra efter skolan. Och igår hände det något med min mobil o jag har inga kontakter kvar o jag hade över 300 kontakter,det här e nt alls kul, hur ska jag orka få tbx alla nummer:S Här kommer de lite bilder från idag :)
sen så har jag massor med ego bilder på mig idag men orkar nt lägga upp de nu, gör de senare elr nåt. PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]