förlåt för att jag nt har bloggat!

jag har helt enkelt inte haft nån lust att blogga,så e det bara. Men nu är jag tbx. O i måndags så hade Fiona hämtat vattenballonger, så vi kasta den med varandra sen kom det alla killar o lekte med oss haha sen till slut sprängde den sig på just mig! haha sen börja alla kasta ballongerna på varandra sen sprang in i korridoren o allt va blöt så vi va tvungna att städa, höhö fiona fick städa haha. Den dagen va tung! I tisdags,alltså igår så hade vi friluftsdag i enskede ip hehe de va jobbigt med alla grejer vi gjorde men sen va det chill för vi börja 9 o sluta 12, jag palla nt hämta nån matsäck så jag käka ba hemma. Idag så va det bara en helt vanlig skoldag,inget spc hände elr jo vi hade typ gäster i skolan o de skulle bara vara med oss hela dagen för att se hur vi jobbar för de ska typ utbilda sig till lärare o blablabla nu e jag hemma o jag måste plugga till spanska provet imorn! Det sista spanska provet på terminen, yey! O så måste jag hitta på nåt o äta för e sjukt hungrig.. PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]