e hemma nu

ska fixa bloppisen snart hihi har ändå inge o göra.. men idag så va de chill idag i skolan men endå e fett trött! Jag måste börja sova bättre! Imorn efter skolan så ska jag åka t stan o så ska jag ta bild med justin dockan o skicka in bilden o så kan man vinna jb priser! haha knas de ska bli! Ska göra nåt o äta för e fett hungrig för har nt ätit nåt i skolan de va världesn äckligaste mat! oh aja då får vi väl se vad jag lagar för mat måste göra åt syrran också.. Senare på kvällen har jag träning,wää orkar fan nt! Måste också fixa en redovisning,oherre det är så mycket man måste göra, blogga också! Vrf måste jag alltid med hunden?! sjukt jobbigt -.- jajaja puss måste göra mina sysslor haha PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]