Du är född original, dö inte kopia!

det har varit dåligt med uppdateringar men men...nu är jag hemma efter skolan, dagen va helt normal tills efter lunch rasten o då kolla vi på en teater , det var en tjej som kom o spela teater hon va ensam o spela flera personer samtidigt, hon va jätte duktig! Sen va de lite cp saker hon gjorde o då garva alla haha sen efter snacka vi lite om vad vi tyckte om den o lala , sen va det idrott efter o vi "tävla" på vem som hade bästa tiden på 400 m aso seriöst! jag har världens sämsta kondition! o min tid var hur dålig som helst! (1.43) haha hur sämre kan de bli? aja det ska bli bättre sen, när jag har tränat upp min kondition. Nu så ska jag äta nåt o bara ta det lungt.. måste vila lite o vi planerar en fest i skolan o den kmr vara nästa vecka tror jag så måste fan sitta o ladda ner bra låtar, tips på några bra låtar till en fest?! KRIIIS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]