dåligt med uppdateringar men jag e tbx!

jag har varit så upptagen sen igår o hade verkligen inte tid att blogga, så jag ska berätta nu vad jag har gjort. Igår klockan 12 va jag  hemma hos Danielle, vid halv 1 tog vi bussen mot skärolmen o vi shoppa lite där, vi va där med Adam o Bajmar o sen så träffa vi Muska där så vi snacka o så. Vi hade det sjukt kul, vi va där till 5 sen så åkte vi hem. Jag hade köpt lite underkläder, en sjukt snygg baddräkt från gina, ny väska  o sen smink.. jag orkar nt göra bild på de. haha aso jag har sån jävla tur! När vi snackade med Muska ute så märkte jag att en jävla fiskmås hade bajsat på min nya väska jag hade precis köpt! hahah sprang in i en toalett o tog bort det så snabbt som möjligt! men de ger tur o de e faktiskt sant! Jag van på tris lott idag, 50 kr , weey! haha aja sen  så åkte jag hem till Danielle o Michelle va också hemma då, så jag slagga hos de! Vi gick ner till Ica och köpte godis, läsk o chips o ja sånt ni vet sen så gick vi hem o bakade kladdkaka, mums! Vi böt om till pyjamas o satt oss bekvämt i soffan och tog på filmen women in black , vi dog den va skit läskig! Han som spelar harry potter hade huvudrollen, filmen har nt kommit ut på bio än,yeah! Efter filmen va vi skit rädda haha jag våga nt gå på toa,hade en känsla av att hon satt där o skulle hoppa ut ur toaletten! Sen för att lugna ner oss så kollade vi på lite romantik o vi kolla på a walk to remember , jätte gullig film! Sen kolla vi på komedi för att få bättre humor, men jag kommer inte ihåg vad filmen hette. Vi hade köpt ostbollar o då räkna vi varenda en vi åt, vi gjorde det för att har inget liv hahah men vi räkna ihop det o de blev 435 ostbollar i en påse! jaa nu vet ni :) Klockan var halv 5 o tjockisarna va trötta o vi skulle vakna tidigt så vi gick o slagga men danielle va vaken längre... När vi vakna så fixade vi oss o.s.v. kollade vi lite på vampire sen vid ett hämtade pappa mig o vi åkte till kungens o köpte en ny matta o sen så käkade vi donken, efter det skjusa pappa oss till mamma o jag tvätta håret o lite annat sen så åkte vi till min kusin för deras pappa fyllde år, så de va lite fest där o sen vid åtta typ så skulle vi hem för att fotbolls matchen börja så mamma skjusa oss till några bekanta vi känner för pappa va där o vi kollade på matchen där o nu så är vi änligen hemma! Jag har precis duschat klart o så. Ska kolla på film o sen sova,  jag kmr nog somna tidigt idag.. Här kommer det lite bilder.







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]