about today


de e söndag idag, alltså de va bara chill idag för mig.. på  morgonen taggade min syrra o pappa med några o cykla o de grilla o så , medans jag fick min fkng mens o hade mensvärk o stanna hemma, o då gjorde jag bara det vanliga sitta o stirra på TV o käka godis, jag hade däremot ingen lust att blogga för visste inte vad jag skulle blogga om :/ Senare när pappa kom tbx med syrran så ville hon åka t mamma så ja hon tog sina grejer o åkte till mamma. Jag o pappa käkade fish and chips o sen så gick vi på en promenad i ungefär en timme för att bränna ner lite fett... Nu så ska jag kolla på nån film o sova snart. Imorn e det skola o sen efter skolan så e det fest i min skola, woop woop! Tisdag ska jag packa o sen på onsdag morgon åker vi till Göteborg med klassen o vi ska till Liseberg o.s.v . o vi kmr tbx på torsdag natt (fredag morgon) o de betyder att jag nt kommer blogga under den tiden men sen när jag kmr tbx så blir det många inlägg o massor med bilder :) e så jävla taggad! Det värsta är jag vet nt vilka kläder jag ska ta med mig! Det är alltid något problem! Visst känner ni igen er? aja vi hörs imorn PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]