you hate your life while some people dream of having your life !


jag hade ingen lust att blogga igår, förlåt.. de ska nt hända igen. Eh igår så gick det åt skogen på tävlingen! aso ni fattar bara inte känslan när man står där uppe på mattan och 3 domare som e skit läskiga stirrar på dig! det är inte heller första gången jag tävlar men ändå så har man samma känsla hela tiden, värsta mardrömmen. Men aso jag fick möta en tjej men sen så fick jag ba en flagga så jag åkte ut men tjejen jag möte kom 3a så aa de va nog nt den enklaste matchen! men aso jag kunde allt helt perfeckt när jag va på träningen men sen på tävlingen blev jag så stressad att jag glömde allt och kunde nt göra hoppet så bra! oh jag e så jävla arg! men de ska bli bättre nästa gång hoppas jag! men iaf sen igår så  va min syrra på ett kalas så jag o pappa chilla bara hemma o gjorde inget spc. Jag vakna nt för så länge sen, ska fixa mig o allt! sen får vi se vad vi ska göra :) PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]