tröttnar på det här...

vi har bara kollat runt på bilar nu i typ 3 dagar, asso oh va jobbigt! de va kul första gången ba "wiie vi ska köra i en ny cool bil" , aa okej jätte kul känsla men sen efter typ tusen gånger så e de så jävla tråkigt o idag va jag helt piss på det här o mamma lät mig nt stanna hemma så jag satt i bilden o sura haha men ärligt de va sjukt jobbigt som helst man ba men ta den där bilden hon ba nej jag måste se andra bilar för de kan vara ännu bättre -.- jaja sen så tagga vi till lidl o skulle bara handla en grej men vi köpte sjukt mycket. Nyss så gjorde jag min egna hamburgare, skit god, jag kan göra bättre än de i donken o max o alla de dära :P nu ska jag ba ta det lungt o ladda ner några bra låtar... oherregud det är skola imorn, neeeej! ouff va sportlovet gick snabbt! :/ PUSS!


Ceren

Du ee skit fin! :)

älskar dina ögon. Kan du lägga in flera bilder från dina dagar, vad du gör osv.. Checka in i min blogg www.cerissh.blogg.se <3

2012-03-04 | 22:25:06 | http://cerissh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]