Till alla tjejer som säger att alla killar är likadana, vem bad er att testa alla ?

har precis varit och joggat lite ute i skogen, skönt med lite luft och så e det så jävla skönt väder eller kanske inte längre för nu e det mörkt men nu känns de verkligen som att det börjar närma sig "svensk sommar". Men om 30 min ska jag tagga på träning och imorn har jag karate tävling i katapukalen , i eriksdalshallen i stan, jag tror ni vet var jag menar? om ni vill så kika in :) men de blir ingen fight den här tävlingen bara kata aa o så vet ingen säkert inte vad det e men jaja de kan vi snacka om någon annan gång. nu ska jag bara ta det lungt på soffan o sanacka med mamma om lite saker... man måste ju också ta det lungt inte bara träna o träna hehe men den här helgen så e jag hos pappa också så ja jag måste börja packa mig o på lördag kväll ska Klaudia kanske sova över. PUSS!


m,

Eeeeey du har fett fina ögon! :*

2012-03-25 | 21:04:41 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]