Svar...

haha eh aso vi börja känna varandra på ett konstigt, jag va på kalas hos en kompis , sen hade vi lite tråk o vi börja bussringa och vi hade ringt till hans lille bror och en kille som heter Sebastian. Och så kommer jag inte ihåg värför men vi gick typ ut o träffades allihopa. Sen på nåt sett så börja Fabian skriva till mig , kommer inte ihåg om vad men aa sen börja vi känna varandra bättre, träffas lite o så. Och nu e vi tillsammans och jag älskar honom mest av allt! Han är världens bästa pojkvän, jag skulle aldrig kunna hitta en bättre en honom! Han har ljus bruna ögon, mörkt hår, längre än mig, han e chilienare! Han e 98a, som mig! Han älskar fotboll.. haha vad ska jag säga mer?


cec- mode&skönhet

var med i min tävling på bloggen där du kan vinna 3 presentkort på 300kr genom att gilla deras fb sida! =)



http://www.nattstad.se/ceckarlssson?id=2845559

2012-03-28 | 18:05:46 | http://nattstad.se/ceckarlssson



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]