sometimes the smallest things, take up the biggest place in your heart

Godmorgon! Jag va fett trött igår så jag palla nt blogga o så. Men nu e jag tbx. Jag vet nt vad jag ska göra idag, jag skulle träffa älsklingen idag men de blev nt så, så nu vet jag nt vad jag ska göra :S ska äta frukost iaf snart.
Mamma börja städa halv 9 på morgonen idag, herregud! men jag vakna ändå för nt så länge sen, men aso städar era mammor också så här tidigt? elr e det bara min mamma som e galen på att städa? :O haha nu vet jag vad jag ska göra , jag ska träffa klaudiao oskar i hagsätra, såå see yaah... PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]