om du älskar två stycken samtidigt välj den andra, för om du verkligen hade älskat den första skulle du aldrig ens kollat på den andra...


Har alla sovit bra? Jag har iaf vilat ut men nu på morgonen måste jag stressa mig med allt för att hinna till skolan + jag har problem att vakna, jag vill liksom sova på morgonen inte på natten haha. Men iaf måste tvätta håret snabbt orkar nt med mitt hår helt knas asso! det blir fettigt fett snabbt måste tvätta de varanan dag sjukt jobbigt! Måndagar e den jobbigaste dagen på veckan tsm med fredagar, sämsta lektionerna, då har man ingen lust att gå till skolan heller :/ aja nu måste jag fixa det jag ska o vi hörs senare. btw: vet nån vem som vann melodifestivalen? jag hade missat det :( haha PUSS!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]