När din tjej säger "vah" så betyder det inte att hon inte hörde, utan ger dig en chans att ändra på vad du precis sa.

untz, untz .. haha sitter hemma o lyssnar på musik och dansar så klart :) men skolan va helt okey idag. Ist för engelska idag va jag med klass 9 o kolla på när de har spanska för att läraren ville det för att de e knas så jag o siver gick till 9an haha de e fett tunga på spanska HAHA och asso de blev fett knas i pingis salen efter oss igår o rektorn flippa ur på oss så då ist för att vara med på spanska lektionen så städade jag,fiona o siver upp allt , det blev tusen gånger snyggare än va det var från hela början! vi ska få lön för det där haha sen va jag o michelle på världens bebis humör haha typ skratta till allt och ni vet teletubbies? de heter ju tinki winki, dipsi, lala och pho och vi gick runt och sjöng den hela dagen typ HAHA o vi hitta på en egen men vet nt hur den gick till hehe och ni ska bara se min o michelles humor så fattar ni :) Nu ska jag käka nåt o ta de ba lungt,cha cha bitches! haha driv!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]