morning

mår så jävla dåligt har spyt hela natten, åhh orkar inte mer! som tur så har jag bara lite ont i magen, men mår inte bäst! Jag ska aldrig mer äta donken , jag tror det e drf jag har spyt :( + det här vädret som e här nu, åh de gör mig galen, först soligt sen så spöregnar det o.s.v. och i fredags så hagla det! Det börja bli varmt o jag blev fett glad sen den här veckan har förstört allt! Jag har fått nog av all kalhet jag vill ha värme! Give me! aja jag har precis tvättat håret som ni ser på bilden :P och ska sminka mig lite o så ska jag åka till min kusin som fyller 3 år!
Dante jag kommer ihåg när du va liten pluttis och jag längta tills du blir större och nu är du en stor pojke, gud va tiden har gått snabbt! När du blir större så kommer säkert tjejer springa runt omkring dig! Min fina lille plutt! Jag kommer alltid finnas för dig som en syster. Och yes jag vet att du e 3 år och inte kommer läsa det här, men alla borde veta hur mycket jag älskar dig! Ha det så bra! GRATTIS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]