min kärlek till dig kommer aldrig ta slut!

De som tycker att det är onödigt att jag skriver det här! så läs inte, det är inte till er jag skriver det här, det är mina känslor till min pojkvän. alltså skriv inga onödiga kommentarer, inte kul alls att läsa...
"Fabian mitt hjärta! Jag älskar dig mest av allt! Varför måste du vara så lång ifrån mig? Det är ett stort hål i mitt hjärta, för att jag saknar dig! Det är bara med dig det är helt! Jag kommer aldrig älska någon mer än dig, jag skulle aldrig kunna fatta känslan av att inte ha dig kvar! Jag kommer alltid att finnas för dig! Dagarna med dig är då jag får ett äkta leende på läpparna, för då vet jag att du bara är min! Jag får tacka Gud för att jag har världens bästa pojkvän. Du kan bara inte förstå hur mycket jag tänker på dig! Jag tänker på stunderna då jag var med dig,helt underbara! När du säger att du älskar mig så stannar mitt hjärta till, det känns som att det är första gången jag är kär! Du är speciell kochanie! Jag vill bära ditt barn i min mage. När jag har dig behöver jag inget annat, du är mitt allt! Det finns inga ord att beskriva dig med. I mina ögon kommer du alltid vara perfekt! Allt jag skriver kommer rakt från hjärtat,det är inget jag hittar på! JAG ÄLSKAR DIG!"





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]