låt hatarna hata, snackarna snacka, luta dig tillbaka och bara skratta!

cha cha bloggen,haha driv! Men ska blogga lite om idag o igår. Idag så va jag ba till skolan till lunch för jag har värsta mensvärken, blää! så ja orka inte o kämpa i skolan jag lär mig ju ändå inte för sitter bara o tänker på min mage! men aa nu e jag hemma o jag ska gå en snabbis till ewelina för en grej, sen när mamma kommer hem ska vi gå o gyma :) Igår så va de chill i skolan men sen så tagga jag inte hema utan stannade med Trudy o några andra för vi skulle ha utvecklingssamtal, mitt utvs. gick skit bra! mamma blev glad iaf haha sen så gick vi o handla mat o köpte sushi, mums! och jag va helt död hade inte sovit bra i två nätter så vi skippa att gå till gymmet så vi gick hem o jag somna nästan direkt! aja nu ska jag till ewelina. PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]