INTERNET FUCKAR!

åhh, de blir ett sent inlägg idag för att internet har inte funkat hela dagen alltså tills nu! Och igår var de ingen singnal på mobilen så man kudnde inte ringa eller messa! skti jobbigt! Men aa iallafall nu har jag ätit o så , ska snart åka med mamma till kungens kurva o kolla i lite affärer kanske köper nånting :) o de värsta just nu är att jag inte hittar min kamera :( jag har ingen aning om var den kan finnas! tänk om jag har glömt den någonstans eller tänk om nån har baxat den? asso jag vet nt ;( eller så e den hos pappa helt enkelt, men om inte så får jag väl hitta på nåt annat sätt att göra bilder tills jag hittar min kamera. aja hej då ska dra nu. PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]