hellre hatad för den jag är än älskad för den jag inte är.

så e hemma nu. aso de va knas i skolan sen en fkng cp barn tog min mobil o ville nt erkänna det, sen fröken skriker på mig från ingen anledning så jag bråka med henne också! jag hade lust o slå sönder killen som tog min mobil, fuck vrf ska han röra min mobil? det är som en dagbok för mig o ingen annan än mig ska röra den! aa jag har typ fortfarande flipp, för han tog min mobil o tog mitt batteri o allt, jävla skitunge! men sen jag va nära o slå sönder honom så han gav tbx allt, tur för honom! men jag ska käka snart och så ska jag ut och springa med ewelina. Min mobil håller på att dö! jag har kanske 10% kvar o pappa kommer kl. 20.00 o lämnar våra saker typ o hur ska jag hinna ladda den, för jag har träning 20.00 aso oh herregud, snälla mobil dö inte! :( Jag har gjort bilder på kläderna som jag ska sälja men jag kan nt göra bloppisen nu för att USB kabeln är hos pappa -.- men jag kommer puplicera det efter träningen eller så försöker jag göra det innan... det är inte de bästa bilderna men ni får nöja er med det. Är det nån mer än jag som längtar till Justins nya album belive?!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]