har inte så mycket att skriva om dagen...

asso dagen va helt knas, jag vakna o så e bara lille syster hemma o jag fråga var alla e klockan e bara 12?! sen så kom mamma hem vid 1 o då skriker hon på mig o frågar vrf jag nt e klar? jag ba wtf? du sa aldrig att jag skulle vara klas 1 hon ba jo innan jag gick hemifrån jag ba haha trodde du att jag hörde när jag sov? men aja sen så hade jag en halvtimme på mig att duscha,torka,håret,sminka mig o äta! STRESS! sen så åkte vi alla till södertälje och kollade på bilar, mamma ska typ köpa en volvo , en stooooor hihi så vi satt o provkörde 3 st o vi bestämde oss för en silver men mamma ska tänka på saken tills på måndag sen så får vi se vad de blir. Alla blev hungriga så vi åkte till donken o käka och vi tog med oss hunden o vi ville inte lämna henne i bilen så vi gömde henne, haha alla stirra på mamma för att hon hade så stor mage haha sen så ser man min huds huvud haha men ingen sa någonting,som tur. Efter att alla 4 tjockisar har ätit färdigt så åkte vi till min moster o mina kusiner, gullepluttar! att vara barnvakt borde man få känna miljoner! de e nog de jobbigaste jobbet! haha men vi satt o snacka lite o lalala sen va de dax att åka hem o nu e vi hemma jag gör inget speciellt, ska nog ducsha snart. PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]