håller verkligen inte med honom!

Jag hitta en blogg och där skrev en kille som bloggar om att han tycker att det är helt rätt att vara otrogen! KOLLA!
Ser ni vad det står? aso jag håller inte alls med, om man älskar en person så ska man älska henne/honom, inte tusen andra också! Och om man tröttnar på personen så vrf inte säga det rakt på sak? än vara otorgen o tjejen/killen e dum o tror fortfarande att killen/tjejen älskar henne/honom! Det är klart att man ska vara ärlig i ett förhållande. Men varför ska man vara otrogen? Tänk er om någon gör så mot er, det skulle krossa mig iaf! Helldre göra slut än att vara otrogen! Och de dära tipset om att man ska låta sin partner få vara otrogen en dag, det e ju helt sjukt, varför ska man ha ett förhållande då? Vet ingen längre vad äkta kärlek är längre? :(
Vem tycker ni har rätt, jag eller han?





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]