Gud gav oss allt i par, ögonen, öronen, händerna, fötterna men bara ett hjärta. Det är för att vi ska hitta de andra paret.

♥♥♥ Älskling du är mitt allt! Du är ljuset i mitt liv, mitt liv skulle vara inget utan dig! Lova att aldrig lämna mig o jag lämnar aldrig dig! I din famn känner jag mig tryg och säker. Du är obeskrivlig älskling. Det går inte att förklara hur mycket jag älskar dig. Du är vacker, underbar och bara min! Jag har aldrig älskat någon lika mycket som dig och jag kommer aldrig älska någon mer. Det finns ingen bättre än dig och det vet du! Jag skiter i vad andra säger, för mig är du perfekt mitt livsglädje, skulle kunna dö för dig! Jag älskar dig nu och föralltid! ♥♥♥





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]