Folk säger att du inte vet vad du har förän det är borta, sanningen är att du visste vad du hade du trodde bara aldrig att du skulle förlora det.

e hemma nu, jag har varit helt hype hela dagen idag! Dagen va chill, vi fick städa hela högstadiekorridoren, för de va knas, skal av nötter, skåp som va sönder o papper efter godis, så ja vi fick städa o lyssna på musik yey! HAHA men på syslöjden så e jag snart klar med min väst, haha aldrig att jag ska ha på mig den! ska ge den till nån som kommer bära på den :) hehe men de klart ni på bloggen kommer få se på den.. Jag har precis poppat popcorn i kastrull o ska kolla på lite film o ta det lungt, oj fan jag måste plugga till samhälle prov imorn, skulle nästan glömma det! aja jag bloggar mer senare. PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]