få mig aldrig fall för dig om du inte är redo att ta emot mig.

Skolan va helt okej idag, ganska chill faktiskt! Efter skolan så spelade jag o killarna pingis i skolan, haha
fan att en person måste möka så att det stinker i hela rummet, bläää! O nu e jag hemma ett litet tag o har ätit pankakor o tagit det lungt, e fett trött idag! Och vet ni? jag har varit utan smink hela veckan, såå skönt. Är stolt över mig själv :P jag tror nog att jag ska fortsätta så 1. Jag behöver inte sminka mig till skolan 2. Det tar tid på morgonen 3. det är jobbigt att ta bort det på kvällen 4. Det försöt huden! okej, haha nu överdriver jag lite men så är det! Nu ska jag packa mig, för ska vara hos pappa den här helgen och ska på träning snart. PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]