En advunsjuk kvinna gör bättre sökningar är FBI.

e hemma nu efter skolan. Jag är hur trött som helst hålde på o somna under lektionen. Efter skolan så skulle michelle ha utvecklingsamtal o hon fråga om jag kunde stanna med henne, så de gjorde jag. Vi tagga ner till gateu (stavning) och jag köpte världens största macka HAHA men de va äckligt för att hon la in senap när jag sa att jag inte ville ha det, blää men annars gör de goda mackor som kostar 32 HAHA blir fattig på mackor bre! aja sen så såg jag claudio o christian spela fotboll så jag hängde på lite , men de va fett kallt så jag gick in o så spelade jag pingis med michelle, sen kom siver o daniel o så spela vi en stund sen så tagga alla. Jag möte medina o vi snacka lite på vägen hem. Såg ni att de snöa idag?Jag ska äta snart o sen plugga spanska glosor :(
Visste ni att det där vita på apelsinerna gör dina tänder vitare? visst låter det helt fel, men det är faktiskt sant!
Man äter upp apelsinen sen så gnider man det vita mot tänderna och man ser resultat ganska snabbt. HAHA jag pröva det nyss o de blir vitare, men för ännu bättre resultat så tror jag att man ska göra det nästan varje dag!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]