du skäms att vara med din mamma 1 timme i stan..tror du hon skämdes i 9 månader med magen i stan??

förlåt för dålig uppdatering igår, men hade mycket att plugga och det ska jag göra idag också, sorry.
Men man måste ju plugga jag kunde fan allt på provet, förutom 2 uppgifter haha men nu e det fortsättningen på det här provet och det är mycket mer att plugga! :( åhh, men sen e de chill nästa vecka, förutom på fredag. Samhälle prov!! Idag i skolan så va de bara chill vi tagga t IP på rasterna o spela pingis haha de va bara vår klass i hela högstadiet, för att åttorna gör prao o 9 va på studiebesök, såå skolan va vår! haha men idag va de elevensval så vi fixade pjäserna o så , men idag va fröken ensam med den dära gruppen o vi som fixar allt taggade ner till mellanstadiet och sa vad de ska göra o blabla och vet ni att jag har varit utan smink i två dagar nu?! :) jag ska vara det resten av veckan också haha jag e så stolt över mig, ansiktet måste också vila :) men nu så måste jag börja plugga för på kvällen har jag träning,wihoo .. eller nej ska äta först haha PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]