Du lät mig förlora för att lära mig att vinna

'
De torsdag idag, haha ba jag som e lite efterbliven men jaja. De va helt chill idag i skolan. Vi har fått våra pinkod o allt till schoolsoft, asso hemsidan e fett tor, skit tråkig också HAHA men ändå så e det bra o veta när man har prov o allt spc när man är sjuk hemma. Efter skolan så kom Fiona hem till mig o vi skulle plugga till samhälle imorn, PROOOV! hah okej o vi typ kan fortfarande inget , det e sjukt mkt som man ska kunna :/ jag ska kanske tagga till gymmet med mamma om hon orkar -.- äntligen e det fredag imorn, veckan har faktiskt gått snabbt o de e bra hihi, ska se om jag ska vara med älsklingen på lördag, yey, saknar min gulleplutt. PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]