du kallar henne hora för att du aldrig fick chansen att kalla henne älskling

Nu e jag äntligen hemma, haha men först så gick vi runt o kollade på bilar,volvo. Mamma tänker på att köpa en ny. Sen åkte vi till cykel affär, vi hitta en cykel till mig men vi väntar med det. sen så gick vi till siba såg en bra kamera men jag hitta en bättre i elgiganten. Mamma sa att hon köper en till mig när jag hittar min gammla :/ aa då får jag väl leta på... efter så åkte vi till rusta o där möte jag på ewelina, i rusta så köpte vi med massa saker.
I elgiganten spendera vi skit mkt tid juh, mamma köpte en laptop till min lilla syster, hennes första data, haha jag kommer ihåg den känslan. Men aa sen så köpte jag nytt minneskort, eller mamma haha. Nu så ska jag snacka med min pappa på skype och fundera hur jag ska göra bilder när jag inte har nån kamera nu -.- PUSS!


claudia

Kaaaatt.se

2012-03-03 | 16:14:23 | http://claudiish.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]