Dom slutar snacka med dig, sen börjar dom snacka om dig.

om dagen: idag så spenderade jag dagen med mamma o lilla syster, först tagga vi till högdalen för att mamma skulle fixa en grej o sen så åkte vi till globen där så gick vi runt lite, åhh såg as snygga skor men hade inte mycket pengar med mig o mamma vägrade att köpa de till mig, hon e säker rädd för att jag ska ha snyggare skot än henne ha-ha -.- men aa sen så köpte vi lite andra grejer sen så kom pappa dit också, sa typ bara hej o hej då men aa vad gjorde vi mer? kolla lite saker i olika affäre, sen så skulle min lilla sysyter klippa topparna men de blev inte så o då klippte min mamma sig istället, tjejen klippte min mamma jättefint så jag tror jag ska gå ditt nästa gång jag ska klippa mig :) vi prata mycket o hon e grek o jag e ju halvgrek vi snacka lite så, jätte trevlig person. Sen så föredrog hon en olja typ till håret som gör att det blir volym i håret, de räcker bara att spreja i topparna på håret o så luktar det jättegott, så vi köpte den hihi.. ska nog prova på nåt nytt shampo till håret o där fanns de alla möjliga men de ska jag köpa en annan dag.


Här kommer bild på sport-bh jag köpte:


Oljan till håret, som alla tjejer borde ha! Man använder den efter att man har tvättat håret, när håret är lite fuktigt. Man kan köpa den i affären headspot t.ex i globen men affären finns på flera ställen. Har redan använt den och den ger bra volym, e stolt över den o de borde ni också vara så de e bara o köpa :)






Just nu vet jag inte vad jag ska göra, e hur trött som helst, så ska bara ta det lungt, ha de bra! PUSS!


Linda - http://lindales.webblogg.se/

Hej, fin blogg. Allt bra? :)

2012-03-01 | 20:57:38 | http://lindales.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]