Det vackraste en pojkvän kan säga till sin flickvän är -nästa tjej jag någonsin kommer att älska på denna jord kommer att bli,vår dotter...

vad gör alla? har nt bloggat så mycket idag, hehe förlåt men jag har inte varit hemma o så. Va lite med älsklingen, har saknat honom sjukt mycket! Sen så har jag varit ensam hemma en ganska lång stund så tog de lungt o kollade på tv o njöt av att få vara ensam o ingen stör när jag kollar på film haha men de va chill. Nu så kollar jag också på film men jag e nt ensam hehe väntar tills mamma kommer hem, men men. aso vill ha en ny camera va fan! jag har hittat min till slut men aso den e helt cp så jag hoppas på att få en ny snart! Vet ni vad?
Ni får välja om vad jag ska blogga om så att ni läser bloggen, för statestiken sjunker, inte bra fan! kommentera!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]