Den första jag vänder mig till när jag har problem är dig, vem vänder du dig till?

¨
jag vet nt vad jag ska skriva! aso skolan va bra o allt, men va skit trött men sen blev jag lite galen vid lunch haha jag bomba med salt i michelles mjölk haha o sen la jag köttfärs , haha hon blev fett sur men ändå så skratta hon. sen så va jag o stephanie lite galna och gick ut utan strumpor o spran runt o typ skrek, galningar! på syslöjden så gör jag en väst, med päls där framme och nåt svart hårt tyg där bak med fickor där framme, de kommer nog bli snyggt, men jag har ont med tid, så måste skynda med den! haha jag leker värsta designen! haha o michelle gör några kortbyxor...nu e jag hemma åt nyss, jag väntar på mamma o så ska vi gå o gymma. Jag har värsta träningsvärken! det har aldrig varit värre! igår när jag kom hem så skaka mina ben, kunde nt stå på de! så hemskt ont har jag, inte kul alls, men jag ska ändå träna! ska fan gå ner minst 10 kilo till sommarn! PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]