de va party


Min lilla galning Delsy fyllde år och vi gjorde en överasknings fest åt henne, de va typ Claudia som fixa allt vi va hemma hos henne. Vi dansade mycket, tårta, snacks o fest drama haha vad är en fest utan drama? Men vi hade det sjukt kul o såå... typ sista halvtimmen så var vi tvungna att gå ut o de regna, inte så passade, tråkigt med regn, men ändå kul haha aja men bilder från idag kommer när Claudia har lagt upp bilderna på sin blogg för att jag gjorde inga bilder :( vad ska man säga mer? vi hade det iaf sjukt kul o fick lära känna ny personer :P aa men de va det som va en liten hemlis för tänk om Delsy kolla min blogg så skulle det nt bli någon överaskning, aa men ni förstår. Nu så e jag hemma hos pappa o ska bara ta det lungt, jag tror nog att jag ska vara uppe hela natten idag har ingen lust att sova hihi, kommer blogga mer imorn o kanske lite ikväll. PUSS!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]